Followers

Friday, April 8, 2011

cinta :)

yang aku cintaa tu ,
bukan yang kaya - raya sebab harta mak bapak diaa .
bukan sempurna sampai tade kekurangannya .
bukan kacak sehingga tiada tandingannya .
bukan baik sehingga layak di katakan mulia .
bukan kejam sampai mengkhianati sesama manusia .
bukan penyayang setinggi sayangnya bonda dan ayahanda .
bukan kekasih yang lengkap segala galanya .
yang aku cintaa tu ,
cuma insan biasa .
yang aku tawu ade keistimewaan dan kekuranganya .
nama pun manusia biasa :)
yang aku tawu dia menerima aku pun ape adanya .
sebab bukan aku insan sempurna .
yang aku tawu walau ape pun dia tetap percaya ,
sebab memang dia jek yang aku cinta .
yang aku tawu sakitnya diaa bila tengok aku terluka 
walau dia tak tunjuk kerana egonya dia .
yang aku tawu dia menangis lihat aku ketawa ,
sebab dia terlalu suka melihat aku bahagia .
yang aku tawu bila aku melangkah dia akan toleh kedua kalinya ,
sebab dia takut melepaskan aku pergi tanpa dia .
yang aku tawu sekejam mana kata kata dia buad aku merana ,
hanya sebab diaa terlalu cintaa .
yang aku tawu dia kan tetap memberi nasihat beribu kata ,
walau kena ulang seribu kali pon tape ,
hanya sebab dia tahu itu tanggunjawabnya .
yang aku tawu walau dia insan biasa ,
kekurangnya di mana mana ,
tak perlu ulang seribu kalai ayat cinta ,
hanya aku di dalam hati diaa .
insyaALLAH , kalau di izinkan YANG MAHA KUASA .
aku berdoa hanya kau yang terawal && terakhir kalinya ,
ku berikan CINTA <3



No comments:

Post a Comment