Followers

Tuesday, February 1, 2011

sahabat aku sampai matie (:




taraaa ! haha ! nengokk cpd budak laky nyhh (:
na knal tak dgn die ? maseh single lagy :)
cehh wahh ! aq promote dea plakk kan .
btw dea budakk bekk  yg sangat pendeq  lagy nakal nak mampoz !
haha !
hehe . dea lhaa sahabat sejati smpai aq matie  .
haha . sygs kaw beb !
kaw lhaa pendengar  setia aku kan ?
law aq ade masalah kaw yg slalu denga kan ?
kaw yg clalu redakan  kemarahan aku kan ?
kaw yg slalu pjuk aku kan ?
kaw selalu sroh aku bersaba kan ?
kaw baik doe , sumpah aq ta tipu .
even kite kwn bawu bape taon , tpy kaw da bnyk tlong .
cehh wahh ! bannge lhaa tuhh kan .
da lame beb aq ta jmpe kaw .
last kite jmpe mase tuhh form 4 kan ?
kite s2 class mase tuhh .
4 sains sukan .
p start bln 2 kaw dah pnda tknik kan .
haha ! lpas tuhh plakk aq pndah .
haha ! so mg ptot aa ta jmpe .
lame giler beb kite ta cntct ! tw2 jepp mase at MUKA BUKU kite cntct alekk .
haha ! bedekah doe layan kaw nyhh .
kaw je kan yg selalu mngalah .
padan muke kaw doe .haha .
kaw slalu gakk tlong aq kann ?
bile aq gado ngn kembo .
haha . bgosh2 . mekacehh bnyk2 ")
nnty tolong lagy taw .
wei . ta saba gilerr beb na abesh sch .
na meet mmbe2 lame .
haish ! cpd lhaa cpd lhaa .
ngee ~ 
ape pon , kaw mmg sahabat boy laky yg the besh .
thnxs beb !




No comments:

Post a Comment